נעלי ילדים

איך בוחרים נעלי ילדים?

ההיצע רחב, ישנם אינספור דגמים, צבעים ועיצובים שונים. הכל כל כך חמוד והעין נמשכת באופן טבעי למה שהכי יפה. אבל כשמדובר בבחירת נעליים לילדים חשוב יותר מכל לבדוק את איכות הנעל והתאמתה לכף הרגל של ילדיכם.
נכון גם לנו המבוגרים חשוב לנעול נעליים נוחות, אך במקרה של ילדים הנמצאים בתהליך של גדילה, לנעל יש השפעה רבה על התפתחות ההליכה ועל היציבה. במאמר הבא נסביר איך לבחור נעלי ילדים, ועל מה כדאי וחשוב לשים דגש. שנתחיל?

נוחות נעלי ילדות

כאשר מדובר  בנוחות כמעט ואין הבדל בין המינים. נוחות הנעליים באה לידי ביטוי בשני אופנים עיקרים: בחירת מידה נכונה וסוג הנעל. נעליים קטנות מידי, מעבר להיותן כואבות ומעיקות, עלולות לגרום לפגיעה פיזית ולעכב את גדילת כף הרגל, לעומת זאת נעליים גדולות מידי עלולות לפגוע ביציבות ובהתפתחות ההליכה, ואף לגרום לנפילות. במקרה של סוג הנעל, יש להקפיד על נעליים קלות ונוחות, התואמות את מבנה הרגל ובעלות אחיזה טובה. איך תוכלו לדעת? שימו לב אם הנעליים משפיעות ומשנות את ההליכה הטבעית של ילדיכם. נעליים נוחות לא אמורות לגרום לשינוי משמעותי.

אם בכל זאת נתעכב ונעמוד על ההבדלים בין נעלי בנים לנעלי בנות, ניתן לראות שכאשר מדובר בנעלי בנות ישנם שלל עיצובים, ובניהם גם כאלו המחקים נעלי נשים.
במקרים מסוג זה תוכלו למצוא סוליות מוגבהות, שאינן גמישות, מגפיים גבוהות יתר על המידה, סנדלים עם רצועות דקות וכדומה. לכן כשמדובר בנעלי בנות יש לבחון את הבחירה באופן קפדני יותר, ולשים לב שבחירת הנעליים נעשית קודם כל כי הן נוחות ומתאימות ורק אחר כך כי הן יפות ואופנתיות.

בדיקה של סוליית הנעליים

הסוליה היא אחד המרכיבים החשובים כשמדובר בבחירת נעליים, ובמיוחד כשמדובר בנעלי ילדים. לכן חשוב לבחור סוליה רכה וגמישה שתאפשר טווח תנועה מירבי. שימו לב שהסוליה שטוחה ודקה מספיק, מאחר וסוליה עבה או מאסיבית, תגרום לנעל להיות נוקשה ואולי גם כבדה, ובכך תקשה על הילד ללכת, ובמקרים חמורים יותר תפגע בהתפתחותו. עניין נוסף שיש לבחון הוא שהסוליה אינה חלקה, על מנת למנוע מהילד להחליק.
חשוב לראות שהסוליה מחוספסת, בין אם זה על ידי נקודות, חריצים או כל דבר אחר.

משיכה למותגי נעליים

כמו המבוגרים גם הילדים נמשכים למותגים, אך באופן קצת שונה. ילדים יבחרו את הנעליים בעיקר על פי הדמויות שמופיעות על גביהן. גם במקרה הזה השתדלו לבחור את הנעליים בהתאם לקריטריונים שציינו קודם לכן ולא על פי צו האופנה בעולם הילדים. ברוב המקרים קניית נעליים של מותגי ספורט מוכרים, תבטיח לכם נעליים איכותיות תוך שימת דגש על טכנולוגיה המשלבת הנדסת אנוש וחומרים איכותיים ונושמים.

נעליים מעוצבות ואופנתיות

בחירת נעליים נוחות ובריאות אינה אומרת לוותר לחלוטין על המראה. ניתן למצוא מגוון רחב של נעליים מעוצבות ואופנתיות לבנים ולבנות. אך גם במקרה הזה ההמלצה שלנו אליכם, בחרו את העיצוב באופן כזה שיתאים לסיטואציות שונות, שאינו מגביל מבחינת צבעים או סגנון לבוש.

טיפים לבחירת נעליים לילדים

לפני סיום, סיכמנו עבורכם את כל הטיפים החשובים לבחירת נעלי ילדים, כדי לעשות לכם סדר:

  • בחירת מידה מתאימה: כאמור יש לוודא שהנעליים לא גדולות או קטנות מידי. שימו לב גם שמידת הנעליים יכולה להשתנות בין יצרנים שונים, אז אל תתעקשו על מידה ספציפית. איך תוכלו לדעת אם המידה מתאימה? בדקו שקיים מרווח קטן, כס"מ בין הבוהן לקצה הנעל.
  • נוחות: אם ילדכם ממהר לחלוץ את הנעליים או ממאן להסתובב איתן, זהו סימן מובהק לכך שאינן נוחות לו.
  • סוליה: בדקו שהסוליה רכה, דקה וגמישה, שמונעת החלקה.

גפה: חשוב להקפיד על גפה העשויה מחומרים נושמים כמו עור או בד, בעלת תחושה רכה ונעימה.

WhatsApp chat