לשדרג חולצות פשוטות עם הדפסה בעיצוב אישי

אופנה דתית מצטיירת כאופנה מהודרת והאמת שבהרבה מהפעמים זה באמת כך, אך ביום יום, אנו מחפשים לעיתים ללבוש בגדים נוחים ופשוטים יותר. אז איך אפשר לשלב בין השניים? אחת הדרכים לעשות זאת היא לשדרג חולצה פשוטה עם הדפסה על חולצה בעיצוב אישי. על איזה חולצות ניתן להדפיס? מה מדפיסים על חולצה? ולמה היא מתאימה? על כל אלו נענה בכתבה הבאה.

על איזה חולצות ניתן לבצע הדפסה בעיצוב אישי?

למעשה הדפסה על חולצות צנועות בעיצוב אישי ניתן לבצע על כל סוג של חולצה כמעט ובעיקר על חולצות העשויות מכותנה או פוליאסטר. חולצות מכותנה או פוליאסטר מאוד מתאימות מהסיבה שיש להן שטח פנים חלק שניתן ליישר ולקבל הדפסה אחידה ואיכותית. אם מדובר בהדפסות קטנות עם כיתוב, ניתן לבצע זאת גם על חולצות מהודרות יותר.

מה נהוג להדפיס על חולצות?

חולצות מודפסות בעיצוב אישי מאפשרות לכם להדפיס כמעט כל גרפיקה, תמונה או כיתוב שתרצו. זה יכול להיות סמל שאתם מזדהים איתו, משפטי העצמה, משפטים מצחיקים, תמונה שאתם אוהבים ולמעשה אין סוף ליצירתיות.

תוכלו להיעזר בגרפיקות המוצעות בחנות ההדפסה או להציע גרפיקה משלכם. כמו כן, ניתן לבצע הדפסה לפי כמות על מספר חולצות שלכם או חולצות עבור קבוצת בנים או קבוצת בנות וניתן גם להדפיס גם לצורך אירוע מסוים.

תהליך תכנון הגרפיקה בהדפסה בעיצוב אישי

לפני שמתחילים בהדפסה, קודם כל מתחילים לחשוב על מה תרצו להדפיס. מה יהיה כתוב על החולצה, איזה ציור או תמונה ילוו את הכיתוב או שזה יהיה אחד מהם בנפרד. לאחר מכן, יש לתכנן את הסקיצה ואיך היא תיראה על החולצה. חישבו היטב איפה תרצו למקום אותה. לעיתים הבחירה תהיה באמצע החולצה מקדימה, לעיתים בחלק האחורי של החולצה ולפעמים בקטן בחלק העליון בצד החולצה. אין לזה חוקים ואתם יכולים להתפרע עם האפשרויות, רק שימו לב לגבולות הגזרה שמגדירה החנות שמבצעת את ההדפסה.

איך מתבצע תהליך ההדפסה האישית על חולצות?

תהליך ההדפסה מתבצע בעזרת מכונה ומחשב. המחשב שולח את הסקיצה שלכם אל מדפסת החולצות, מניחים את החולצה והמכונה מעבירה את הגרפיקה אל החולצה. זהו תהליך פשוט שמתרחש במשך מספר דקות במידה ומדובר בחולצה אחת. במידה ומדובר בכמות של חולצות, מומלץ להתעדכן עם חנות ההדפסה מתי החולצות שלכם יהיו מוכנות.

האם ההדפסה נשארת לזמן רב?

יש כל מיני איכויות הדפסה. כאשר מבצעים זאת בחנות מקצועית ואיכותית, לרוב תקבלו הדפסה מצוינת שנשארת לאורך זמן. כמובן שמומלץ לכבס את החולצה על פי ההנחיות של החנות ומתי שהוא עם השנים כנראה שההדפסה כן תתחיל להראות את סימני הזמן, אך מדובר בפרק זמן דיי ארוך כאשר ההדפסה האישית היא איכותית.

כותב המאמר: דייב מחנות פונגו הדפסה על חולצות

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.
*
*

WhatsApp chat